Nya pärlor

Igår kom en leverans med några nya och gamla pärlor i :) Väldigt uppskattade då mina lås har varit slut och det har ekat lite småtomt i vissa fack i lådorna.

De turkossiftande pärlorna till vänster är nya

Uppradade på ingång i smyckeslådorna

 

Jag blir som ett litet barn när jag får mina leveranser. Jag kan knappt bärga mig för att lägga in dom i smyckeslådorna och börja designa nya fina smycken.

Nu ska jag ut i det fina vädret och pyssla med min älskade vän. Ha en trevlig lördag allihopa så ses vi snart igen!

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Hej! Kom just på en idé... En till pr-kupp som du skulle kunna anordna så småningom. Höhö, men jag håller det hemligt på bloggen än så länge.

Kul med nya pärlor förresten! :)

2011-06-04 @ 12:43:34
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0