Öl vs Hårdkokt ägg

Känns som att kvällsinläggen blir lite mer "privata" och inte så mycket smyckesinriktade, men jag gillare! Vad säger ni?


Scenario:

Jag och E sitter i soffan med varsin dator framförsig och tvn på i bakgrunden. I centrum så köpte E öl inför semestern..

E: Ska jag ta en öl.. eller ska jag skita i det??

Jag: *Tänker på att det är Eriks första semesterkväll*
- Klart du ska ta en öl!
Säger jag glatt och känner att min mage är lite i det kurrande-laget..

E reser på sig från soffan och går fram till kylskåpet.
En glödlampa tänds i skann på mig och jag kommer ihåg att jag kokade 2 ägg igår men bara åt ett.. Kommer ihåg min kurrande mage.

Jag: Jag kanske ska ta det där ägget jag kokade igår? *Väntar på respons*

*Väntar på respons*

*Väntar på respons*

E: Ja.. du kan ju ta ett ägg så tar jag en öl ;)
Detta säger han med en triumferande ton i rösten..

Måste jag bevisa min inre glädje när E tar en klunk av ölen och inte gillar den? *Mohaha*

Var tvungen att ta en bild innan han smakade på den, ni får hans sexiga ben i bakgrunden på köpet ;)


En liten insikt i mitt och E privata snack en torsdagskväll som denna.


Kommentarer
Postat av: mams

Låter som ett kärt äldre par! :)

skönt att vara överrens!!

kjam

2011-07-01 @ 08:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0