På disken :')

Hejhej!

Det blev rätt sent igår och hade en massa saker att göra när jag kom hem så det blev inget bloggande men det har kanske inte undgått er ;)

Det blev jätte bra på frisörsalongen! Är super nöjd. Jag fick ett litet glädjeryck efter kände jag, eller under tiden också såklart. Att få ställa ut sina egna tillverkade smycken är en känsla i sig.

 

 

Fick ställa dem på disken, vilket var mer än jag hoppats på, känns ju självklart hur roligt som helst att det fick stå där :)
Ska åka dit om någon vecka för att hänga upp mer smycken i andra färger och designer så det verkligen passar kunderna de har där, fick lite tips från Kitty som jobbar där vad deras kunder gillar för färger :)

Nu ska jag snart iväg igen, sitter i Täby Centrum.
Internetet slår ifrån titt som tätt så jag hinner tyvärr inte blogga mer just nu. Men när jag kommer hem då jäklarns ;)

Har en massa roliga saker att visa bilder på och berätta om, så kom in lite senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0