P....U....S....T

*ruskar på huvudet och gör ett litet utpustade läte x 2*

Goderafton i min lilla låda!

Nu har jag vaknat ur "göra-armband-hela-dagen" dvalan.. efter sisådär 8 timmars arbete på ett ungefär. Är sjukt stolt över mig själv! Är helt mossig i huvudet och nu känner jag att jag förtjänar en lång dusch och efter det en kopp god te med min pöjke brevid.

Har också bestämt att jag väntar med att avslöja "hemligheten" tills imorgon. Trots att min bästaste vän av alla tider vill att jag avslöjar idag (förlåt Anne men den som väntar på nått gott..? :) )

Näe, nu ska jag in i duschen.. Vi hörs mer i morgon vänner!

Sov gott och allt sånt där sen och ha en fortsatt mysig kväll :)

Kramisar ♥

Hmm.. efter denna dag har jag svårt å se att det är jag på bilden.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0