Söndagsbestyr

Som sagt.. vi var ju inte ensamna på Ikea.. ;) Det tog ett tag där då det var mycket folk och varor som skulle lämnas tillbaka. Men sen när vi kom därifrån så blev det en snabb lunch för att sedan åka hem och fixa med alla förvaringsboxar som vi köpt. Känns jätte skönt nu i efterhand när allt är klart :)

Kvällen har spenderats med att stå ute i spöregn och blåst då min pöjke spelade sin sista match inför sommaruppehållet. Trots regn och blåst så är det skoj att titta på när han spelar. :)

Nu har jag värmt upp mig med en varmdusch och te. Nu ska vi bara kolla upp lite saker inför sommarn för att sedan nanna kudden! Mycket härligt ska det bli efter den här dagen.

Imorrn blire smycken för hela slanten, har en hel del att fixa inför någonting som jag avslöjar under veckan :D



Hörs imorrn friends, sov så sött<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0