Trumvirvel tack!

God förmiddag..

Vaknade väldigt glad och taggad inför denna dag. Åt frukost med pöjken och tog det lugnt, gjorde mig iordning och sen kommer det där sablans samtalet om att mitt viktiga(för mig) sjukhusmöte var inställt då läkaren var sjuk. Visst hon kan inte rå för att hon är sjuk och så, men det är så jäklarns typiskt för min del. Får ombokningar titt som tätt när det gäller besök hos läkare.

Aja, nu ska jag inte tänka mer på det, var mer tvungen att få det ur mitt system :)

God förmiddag mina kära läsare


Dagen som började för några timmar sen kommer bestå av att blogga :D, jobba lite hos Papsen och sedan.. trumvirvel.... ställa ut smycken på en frisörsalong :D! Weeihooo, är super glad över detta :) Det var utav den anledningen som jag hade mycket att göra igår :) Ska dit på eftermiddagen, så har lite att göra nu innan jag börjar jobbet hos pappa. Så nu ska jag fixa det, skriver snart igen :)!



Kommentarer
Postat av: Anne

Roligt :D <3

2011-06-21 @ 11:05:10
Postat av: Emma

Ja :D Hihi, känns väldigt roligt. Lite nervöst bara ^^ <3

2011-06-21 @ 11:15:13
URL: http://emjlssmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0