Planted evidence

För några veckor sedan så hade jag ju lite panik över att jag inte hade några färdiga loggor att sätta på smyckena. Gjorde några st i lite stress. När jag skulle hänga ut smycken i frisörsalongen så hade jag precis loggor så jag kunde ha på alla smyckena.. Var lite stressad då också över att det inte skulle finnas tillräckligt många. Men jag höll tummarna och till min lättnad så fanns det.. MEN vad hittar jag inte dagen efter om inte två påsar med loggor i?! En påse med en ynka som låg i min smyckesväska och så en annan påse med flera stycken i, i min handväska?

En ynka liten logga som jävlades med att gömma sig..

 

Och så den andra påsen men flera stycken i? Suck.. :)

 

Berättade min story för Erik och han småskrattade lite och bara ruska på huvudet. Vi såg båda på det som rätt komiskt.


Bilderna är lite "planted evidence", brottsliga Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0