Vem är jag?

Toodeloo
Nu tänkte jag beskriva lite vem jag är och annat smått och gott om mig.

Emma heter jag, det är jag som är grundaren av EMJLs Smycken. EMJL står för Emma, mina två mellannamn och sedan Larsson.
Jag har länge haft en tanke, en dröm om att jag skapar mina egna smycken. Dock har jag aldrig tagit tag i just den drömmen då jag inte vetat i vilken ände jag skulle börja, delvis är det också lathet. Jag kunde ju lika gärna ha kollat upp hur jag börjar. Men icke.
Jag har gått på arbetsterapi efter en längre tids depression, och glad är jag över det, annars hade jag inte suttit här med mina egna armband och pärlor i mängder. När jag satt på arbetsterapin och tänkte på vad jag ville göra härnäst så tog jag fram alla pärlor som fanns och kikade. Där hittade jag kristallpärlor och lite olika mellandelar. Jag satte mig ner på stolen och började pilla med dessa, jag flyttade runt dom i olika formationer och när jag blev nöjd så blev jag guidad om hur jag skulle göra. Idag är detta armband mitt mest använda och min grund till det jag gör idag. Efter jag fått en drös med positiva kommentarer om detta armband så fick jag mersmak. Och nu kan ingen stoppa mig.

Tack vare min brors flickvän Moa så har jag nu min egna smyckesblogg som jag ska driva. Vilket jag är väldigt glad och spänd över att komma igång med. Nu är det bara att kika på alla pärlor och mellandelar som finns, mät sedan det önskade området som du vill köpa smycket till och skicka sedan ett mail till mig med dina önskemål, så knåpar vi ihop någonting, [email protected]
Självklart kan ni beställa de designer som finns. Ingenting är omöjligt. Ni kan också säga vad för färg ni vill ha på de stora glaspärlorna, vilka mellandelar och sedan ge mig fria tyglar om så önskas.
Varför inte skämma bort någon du håller av eller till den viktigaste personen i ditt liv, dig själv? Detta är den bästa presenten till dina nära och kära och dig själv.

Välkomna hit och stanna kvar och titta omkring!

Tveka inte vid frågor att kontakta mig via mail, jag ska göra det jag kan för att skapa just det Ni vill ha!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0