Hattrick

Har länge letat efter en hatt. Själv har jag lite svårt att passa i huvudbonader så jag har haft än svårare därför, men igår så, då slog jag till! Trivdes med den från att jag satte den på skann och jag vill knappt ta den av mig.

Jag var så ivrig att ta kort på den på så jag glömde att gömma snodden i tröjan, haha.


Ni ska dessutom få bättre bilder men jag är inte så pigg idag så har lite svårt att fastna på bild, men jag lovar att det kommer bättre bilder. Har lockat håret idag också så jag trivs ännu bättre, så fint!

 

Nu ska jag snart gå mot r-banan. Började dagen med 2 magnecyl, halsen har inte blivit bättre och jag börjar känna i kroppen men jag måste verkligen till skolan så det är bara att peppra sig med värktabletter och frukt. Vi hörs senare älsklingar ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: mams

ja håll i hatten! passade ju Emse perfa!!!

pyss och krya på dig!

mams <3

2011-11-17 @ 12:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0