Heta tips!!

Igår så kom mamma med en massa trevliga produkter till mig som jag beställt av Camilla. Hon arbetar med märket Davines och när jag jobbade i samma lokaler som henne så fastnade jag direkt för dem. Det är miljövänligt och innehåller naturliga ingredienser. Dessa produkter + hårspray och saltvattenspray använder jag mig av och jag är nöjd med alla!
Balsamet passar strävt och frissigt hår, det blir mjukt, lent och fullt av glans.
Schampot är naturligt och inga onödiga tillsatser i, det är ett rent schampo som rengör och vårdar håret. Perfekt för mig som har väldigt tjockt, torrt och strävt hår. Det är inga special finesser med detta schampo vilket är bra för dem också som har problem med mjäll eller liknande.
Inpackningen är suverän, det ger lent och glansigt hår efter en 10 minuters behandling. Det passar även de som har färgat/slingat hår.
Jag är jätte nöjd med produkterna, de har en lite högre prisklass men det är dem verkligen värda, speciellt när det är miljövänligt (innehållet och "burkarna") och med naturliga ingredienser.
Jag kan även säga att dem har ett mirakelschampo! Jag hade problem med mjäll förut så jag rådfrågade Camilla om vad jag skulle göra, och hon sa att jag skulle prova det här schampot. Det är en behandligskur då man använder den 2-3 ggr i veckan i 2 veckor och sedan bara 1 ggr i veckan har jag för mig, tills problemet är helt borta. Jag gjorde som hon sa och jag har nu inga problem med mjäll längre + jag använder inte ens schampot längre (Har inte gjort sedan innan sommaren)! Jag hade tidigare använt mig av "Head & Shoulders" men dem "skjuter" bara upp problemet och tar inte tag i det så att säga. Schampot heter "Puryfying Anti-Dandruff Schampoo". Alla är väldigt värda att prova mina vänner!



inte jätte bra bilder men tog på eftermiddagen när det var mörkt ute..


Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0