Många bollar i luften

Fikat blev jätte mysigt och mycket fint ordnat, om jag får säga det själv ;). Dock hade inte kamerat laddat färdigt så jag tog några bilder med plattan istället, så jag lägger in dem senare.

När vi plockat iordning efteråt så satte jag mig ner och pluggade lite, har fått en del gjort vilket är jätte skönt för jag ligger redan före i min veckoplanering. Vi ska snart äta lite middag och sedan ska jag göra smycken tänkte jag. Påbörjade ett projekt för någon vecka sedan som jag tänkte försöka göra lite på också, får se om jag hinner.

Nu ska jag hjälpa mannen i huset med middagen, han verkar lite stressad. Många bollar i luften när man kokar pasta vettni.


Imorgon ska jag även fixa naglarna, och självklart så blir dem juliga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0