Matcha Tomten <3

Nej, jag ska inte hålla er på halster längre (säger man så?) man kanske säger sträckbänken, nåväl. Det som kommer ske, för att vara exakt, den 13 december (lucia ♥) är att jag ska bli rödhårig, coolt rödhårig. Inte Rihanna-rött alltså utan mer, shiny och mustig färg liksom. Kommer bli så galet snyggt?! Kan knappt vänta, vill bara göra nu nu nu!

Typ så här va:

 

ÅH SÅ SNYGGT! I think it's gonna fit me perfectly.. Har ju varit mörkhårig förut, alltså hela livet liksom förutom nu och typ..1½ år tillbaka eller nått, eller kanske 2. Vi säger 2. Så jag vet ju att jag passar i mörkt. Har ju varit typ allt från lilahårig till mörkröd/brun till blond, så whataheck liksom, det är bara å köra.

 

Man lever bara en gång..

 

Så nu vet ni, vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Moa

I think its going to be AMAZING!:D

<3

2011-11-24 @ 09:38:53
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0