Tacktacktack till er

Jag har fått så roliga nyheter idag så jag är i lite trans, eller lyckorus om ni så vill kalla det :) Har sålt bra på Klostermans och ni anar inte hur lycklig det gör mig, om det är någon där ute som har köpt hos dem, så tacktacktack ♥ och om ni har några frågor ang någonting, vad som helst, så maila mig eller skriv en kommentar så får ni svar :) Ingen fråga är för annorlunda.
Så nu sen jag kom hem så har jag suttit och gjort smycken, har lite nyheter att introducera för er, sjukt söta nyheter också men det tar vi i morgon förmiddag :)
Nu står matlagning på agendan och det är Kyckling frikassé som står och kokar, mums!
a lots of mumsich ingredients in it yes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0