Tipstipstips

God morgon vänner!

Sitter och skriver på Sam C uppgift, känns väldigt bra, har kommit igång och känner att jag har bra koll på läget. Mycket kvar men har kommit en bit på vägen. Har druckit en termos med kaffe också så I'm fit for fight.. ;) Kaffe <3. Har en känsla av att kaffe och jag kommer vara bundisar till slutet av den här terminen. Har späckat schema med en heldel att göra. Men har gjort en lista på det jag vet i nu läget som ska vara klart till Jullovet, det känns bra att kunna bocka av grejorna allt eftersom, det är verkligen ett tips alltså. Kanske till och med gör en lista här också, kan vara skönt att få koll på det här med. Det kommer vara en grym känsla när jag kan börja bocka av mer och mer, till slut när allt är ifyllt.. då ska jag unna mig någonting! Men nu ska jag fortsätta med mitt skrivande om Sveriges statsminister under 40-talet..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0