400! 400! fyrahundra!

Alltså, jag måste ju bara.. Detta är mitt 400 inlägg! Sedan i Maj! Galet? :) Känner mig lite stolt. Dock i brist på ord så vet jag inte om det blir ett så världsligt bra inlägg dock. Bara kul att notera liksom. Som sagt så är jag lite hes efter springandet och känner lite i benen, det är så gött! Man känner sig så mycket fräschare efter man har tränat alltså. Vill bara fortsätta. Fast kanske inte att springa.. ;) Haha. Det är bara inte min grej alltså. Men det är skönt att ha gjort det.

Vi ska snart göra lite te här i stugan och jag tänkte ta lite nötter som jag har varit sugen på hela dagen. Det är Champions League på tvn så det betyder att jag har lite tid för mig själv på nå sätt, väldigt skönt. Jag är lite utav en ensamvarg (har inga problem att vara själv, uppskattar det mer ibland än att vara omkring folk) så ibland så behöver jag bara få göra det jag vill göra, jag sitter gärna brevid E i soffan och så men att bara få göra det man vill utan att man känner sig stressad eller dum för att man inte lägger uppmärksamheten på den andre i soffan liksom. You get the picture? :)

Så.. Imorgon efter skolan ska jag till biblioteket, tänkte gå dit idag men det var ju sånt satans oväder så det var ju inte så uppskattad att dra dit kände jag. Så det blir i morgon. Ska nog köpa mig en tidning på vägen hem också! Jag och mitt lilla tidningsberoende. Min tidningshög här hemma bara växer och växer, ni skulle se!

Nu blire lite hes för mitt te.. Sov gott kram på er allihopa där ute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0