Afternoon-tea

Har haft en lugn söndag. Efter att jag delade med mig av receptet på brytbrödet så gick jag och E ut på promenad. Jätte härlig luft ute och skönt att få komma ut lite, älskar verkligen höstluften och kan inte få nog. Måste nog ta en riktigt lång promenad snart, få gå ut och röra på bena lite. Efter det så hade vi som sagt lite Afternoon-tea med mams och paps. Jätte mysigt med gott bröd, skorpor och nygräddade baguetter till.

Just nu är det en jätte spännande Tottenham match på tv och jag blir faktiskt lite rädd för Erik ibland när han kollar fotboll, speciellt när det gäller Spursarna. Han har så mörk och djup röst och så låter han så arg när han säger till domarna och spelarna så att plugga är ju inte riktigt lätt när man sitter på helspänn och flyger 1½ meter upp i luften var 3 minut för att domarn är dum i huvudet. Ni borde pröva. Jag som är lättskrämd i naturen och blir rädd så fort någon säger någonting till mig när jag till och med tittar på personen i fråga har det inte lätt på helgerna när det är Premier League. Stackars lilla mig.

Nu är iallafall matchen slut, väldigt skönt för mina nerver är förstörda. Blev 2-2.. Grr, de skulle ha vunnit! Nåväl. Nu ska vi göra lite middag, ska koka torsk och göra svampsås, namnamnam! Har pluggat jätte duktigt och nu är jag trött i huvudet mitt.


Mysig bild från gårdagskvällen när vi var på landet, Es pappa gjorde en "stubblykta", jätte fint och innovativt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0