Flygande lattisar?

God morgon människor!

Det blev en liten stressig morgon för oss, Es kollega messade och sa att han var sjuk så vi var tvungna att skynda oss så det inte skulle bli några konstigheter på hans jobb typ som för få på plats.

Sitter och hostar och nyser lite här i min ensamhet i skolan. Känner mig lagom pigg, konstigt för jag var pigg när jag var hemma och gjorde mig iordning (kan iochförsig ha berott på stressen) men nu när jag kom till skolan och satte mig i salen så har jag hunnit gäspa typ 6 ggr. Ojojoj.

Har religionsprov/tenta nu, så wish me luck!

Efter skolan ska jag försöka gå till biblan och låna böcker för skolarbete. Hoppas att det inte är oväder när jag ska dit idag för det har jag ingen lust med. :) ♥


Kan säga att en latte hade inte suttit helt fel nu alltså, åååh! Kan inte någon komma med en till mig? haha. Jag ska nog uppfinna någonsort teknik som gör att lattisar kommer flygande när man ropar på dem. Det hade varit nått va?



Kommentarer
Postat av: Moa

Så mycket jag vill säga nu, först; LYCKA TILL PÅ TENTAN! Secondly, tjohoo 400 inlägg inte dåligt. Kollade nyss själv har jag skrapat ihop 507 på två år, hahha.



Angående IKSU, jag trodde jag och Johan hade tjatat sönder om det! Vi blev ju guidade runt där när vi var i Ume första gången och blev totalsålda på hela grejen. :D Det är ju Norra Europas största träningsanläggning som ägs nästan i sin helhet av Umeå Universitets studentkår. Så alla pengar går bara till att bygga ut och göra det finare och så vidare. Gymmet är 3 våningar.. det finns fyra gympahallar tror jag. Ehm. En simhall. En hall för beach volleyboll med SAND I! Och 200 olika pass i veckan, typ Zumba, friskispass eller liknande. Coreworkout eller bodypump som jag brukar köra. Jag har guldkort där så jag får göra allt :D Så om du är nyfiken och om vi hinner, för det kanske vi inte alls gör när ni är här så kort tid, så vore det superroligt om vi kunde träna lite :D

Seeees snart :D

<3<3<3

2011-10-19 @ 09:13:54
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0