Jag måste våga släppa taget

Det är svårt för mig att släppa på barriären nu. Jag sitter och försöker skriva på boken, det går trögt. Jag lyssnar på "rätt" musik men på något sätt så kan jag inte släppa det som jag behöver släppa på för att gå ner i det ledsna-"modet". Det är ju jätte positivt för det betyder att jag mår bra nu, men för skrivandet så är det inte så bra. När jag skriver när jag är på bra humör så kommer det inte alls ut så som jag vill ha det. Det blir inte så bra som jag vill att det ska bli.

Jag får ta fram några dokument som jag skrev när jag hade förlorat mormor och läsa dem. Pina mig genom dem för att kunna skriva. Det måste göras bara.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0