Kram till er

Inspiration

Fredagskvällen har hittills bestått av: Fika efter skolan, skratt med min favvotjej A och vi har precis tryckt i oss pizza och kyckling/kebabrullar. Fortsättningen: Idol, chips, dipp och grönsaksstavar = Fredagsmys! Precis så som en fredag ska vara. Imorgon blir det mer bloggning, har haft så otroligt mycket i skolan den här veckan så har inte hunnit sitta vid datorn så mycket, därav alla inlägg genom plattan (vilket resulterar i lite sämre bilder och text).

 

Känner för lite förändringar här i bloggen. Eftersom jag inte har så mycket tid för smyckena nu när skolan börjat så kanske det blir någon förändring. En förändring som innebär mer text och lite mer djupare texter. Eftersom jag älskar att skriva så tror jag att det kan bli bra. Vi får se, annars så fortsätter jag med denna "blandade" stil. Vi får se helt enkelt. Nåväl, ni får ha en super härlig fredag och grym helg! Varm kram till er alla där ute ♥

 

(Vem vet, det kanske dyker upp en suktande bild på chirren senare ;))

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0