Larsson har sprungit!

OjOjOj! Som Moa gissade så har jag varit ute och SPRUNGIT! Dem som känner mig vet att jag inte är en spring-brutta utan är lite mer explosiv i min träning. Men igår så sa Erik att han tänkte gå ut och springa idag och då sa jag glatt: Åh då kan jag följa med :D 'blinkblink' Klockorna stannade och man hörde syrsorna som gått i ide ungefär. Han tittade på mig som om jag vore snäppet galen. Jag satt där med ett lätt leende på läpparna och såg snäll ut. Till slut klämde han fram: Ja det kan du ju göra :). OjOjOj säger jag bara. Jag sprang, fick ont, klagade lite lätt, spottade hit och dit. Vindrutetorkare hade inte suttit fel heller på glajjorna alltså, såg ju inget så jag frågade : VART SKA VIIIIH? ungefär. Lugn och fin tänkte jag. Men! Jag tog mig igenom och nu är det en trött, hes, nyduschat och glad tjej som sitter här i soffan, och självklart nöjd också. Ni vet det där vi snackade om om att bestiga sina hinder? Det kan man säga att jag har gjort idag. :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Emse, braaaaaa jobbat! Springa är ju för tusan det tråkigaste som finns så en stor eloge till dig, särskilt om det var i regnet :) Wooho! :D Sugen på IKSU när du kommer hit, höööhöhö?

2011-10-18 @ 20:50:54
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0