Listor, alla dessa listor

Var riktigt otaggad på att tvätta, har tid 17.00-19.00, känner mig rätt otaggad på det mesta just nu men det är för att jag är skoltrött/trött i allmänhet, så jag satte mig ner och skrev en lista med positiva och negativa saker och det positiva vann! Så nu är jag lite mer taggad. Summa Sumarum: Skriv listor på det som känns jobbigt och titta på dem när det tar emot. Ex: Det är sjukt jobbigt och träligt att plugga/skriva en hemtenta, skriv en lista på det neg och pos med det. En positiv skulle vara: Om jag skriver det nu så slipper jag ta upp en halvdag på höstlovet till just den här tentan och kan göra någonting annat då. :) Tänk vilken lättnad när du är klar med den och du kan ta lov "på riktigt"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0