Lördag förmiddag

Utvilad och pigg tjej. Jätte skönt. Hade filmkväll igår med mina älsklingstjejer och kom väl hem vid 2 ungefär så det var en bra tid tycker jag. Sov till halv 11 så känner mig piggelin :)

Idag blir det bakning i Bällsta för vår del, Erik fyller år på onsdag och på tisdag är det ju Kanelbullensdag så vad tror ni att vi ska baka? ;)

Har jätte energi och vilja med bloggning idag, (rätt riskabelt å säga om det inte blir så) så jag ska ta med mig kameran idag och hoppas att någon är villig att ta lite kort. Först blir det dock en snabb vända till centrum för lite ärenden.

Har inte så mycket mer att säga just nu, ska göra mig iordning. Blir nog uppsatt idag, long time no see på det.

gammal bild men bullformarna ska vi använda idag. Så fina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0