Mjukis

Mörket börjar lägga sig över oss nu, ser nu också att det regnar så det står härliga till utanför. Gud vad skönt att vara inomhus nu alltså. Efter denna helvetesdag så vill jag bara att E kommer hem så vi kan äta middag och sen bara lägga oss i soffan och kolla film. Har inget speciellt som måste vara klart imorgon så jag vill inte tänka på skolan idag. Tänkte lägga dem tankarna åt sidan och ta siesta bara för ikväll. Imorgon är det sovmorgon så då ska jag och L träffas i centrum och pluggfika, mys! Båda bara längtade galet till det idag.

Försöker insupa härligheten av att ligga i mjukiskläder i soffan här. Galet mysigt alltså. Hoppas ni får en mysig kväll också, skickar en kram till er som kommer in här varje dag och läser. Stor kramis till er ♥


Så här såg det ut bland mina smycken för några månader sedan, kan ju säga att jag önskar att det vore sån bra ordning bland dem nu. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0