Pizza och Biljard

Vi hade en super trevlig kväll igår, det blev hemmagjorda pizzor till middag och cappucino med chokladbisquits efteråt. Jag och Erik fick sedan spö av pappa och B i biljard.. Hmpf..

degen blev inte riktigt så som K tänkt från början, haha. ;)


kaveln gick sönder på kuppen

lite utav de goda tillbehören


namnam-pizzan


 

Grymt gott blev det och med urmysigt sällskap! Hemmagjord pizza är verkligen så mycket roligare och trevligare att göra, speciellt när man är gäster eller ska ha gäster över, alla får göra sina egna pizzor precis så som man vill ha det :) Nu ska jag göra mig iordning för snart åker jag och E iväg till Stinsen för lite shopping, hörs sen ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0