Restnotering

Hej vänner!

Ska snart åka in till stan
, tänkte bara göra ett litet avtryck här innan. Senare så kommer jag lägga in bilder och fixa med dem, så då får ni se lite nya och fina armband som jag gjorde igår. Nu ska jag åka in och kolla på lite nya pärlor, förhoppningsvis ;). Hade en restnotering på en beställning som jag la för någon vecka sedan, och just de pärlorna som inte kom behöver jag rätt snart, så det var lite typsikt. Men, jag hoppas på att jag hittar några fina och speciella pärlor idag. Men nu ska jag ut i det fina vädret och gå till r-banan. Vi hörs senare och håll tummarna för att jag hittar några skatter idag. Kram på er ♥



Såg igår att jag kanske måste stansa lite snart igen, kanske får passa på nu innan snön kommer ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0