Snyggers!

Nu har vi veckohandlat och så köpte vi hem kycklingrullar från pizzerian, vi visste inte vad vi skulle käka så lite måndags-mys-middag blev det :) Är jätte nöjd med håret! Blev coolt, dock blir ju förstagångsfärger alltid lite "dassiga" på blont hår men jag tycker det blev snyggt ändå :) Mia sa att vi kunde fylla i dem om jag ville sen men vi får se hur jag känner när jag tvättat det själv några gånger :). Ni får en resultatbild imorgon, det är så dåligt ljus nu här hemma men ni får lite "under-tiden" bilder.

vackra färger!



Kommentarer
Postat av: Moa

Åh ingen efterbild, uuuuh! Jättenyfiken ju! ;)

<3

2011-10-10 @ 21:26:56
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0