Tårtmakerskan..

Självfallet fick Erik det bästa uppvaknandet. Ett glas juice (som han måste ha innan han börjar prata på morgnarna) paket å ett litet lyys.. Han blev mega glad så det var gött dä. Paketets innehåll får ni se senare.. Efter skolan är det fullt ös medvetslös! huhuu.. Tårtmakerskan Emma kommer vara i farten, dock har jag aldrig gjort en tårta men jag säger att jag är tårtmakerska så kanske jag inbillar mig att jag är värsta konditorn, då kanske det blir så som jag VILL ha den. Förhoppningsvis... ♥

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :) Det är sådär, är väldigt förkyld ;(

Vad händer hos dig då? :)



Kram

2011-10-05 @ 16:54:38
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0