Absence

Sorry for my absence today!

Har varit med farmor hela dagen lång
, eller iallfall till kl 6, har fikat och myst lite! ♥ När jag kom hem var det time att dyka ner i pluggböckerna. Erik kom hem från fotbollsmatch, de vann med 6-0 och E gjorde mål, gött ;) Så det ska vara. Nu kollar vi idol och dricker lite te, känner mig rätt mör efter den här helgen, veckan kommer bli galet hektiskt men snart är alla hemligheter klara och då kommer ni får höra så ni kiknar. Imorgon ska jag klippa mig! åh det ska bli så skönt. Funderar på att göra någon frisyraktig grej, klippa upp'et lite eller nått. Får se imorgon, är alltid velig in i det sista och då brukar det inte bli så mycket testar på frisörgolvet..


haft dessa godingar på mig idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0