Ajsingbajsing

Varje dag när jag går (bokstavligen) hem från skolan, så har jag alltid en tygpåse med mina böcker och så min andra snygga bruna väska som jag har allt annat i (Skalman). Brukar ha en del att bära på men idag var det nog rekord. Hade min dator, laddare till den, 2 kollegieblock och 3 läroböcker och termos (liten) i min tygkasse, jag är så öm i axeln nu så jag har fortfarande lite dåligt med känsel. Vet ni vad jag börjar fundera på? Dels för mina axlar och för hållningensskull? Att köpa en ryggsäck..

Ont? Ja? Gör ondare än vad det ser ut.


Ryggsäcksletandet börjar. Om ni har nå bra förslag, please, let me know. Helst ska det vara i skinn, ja, inte äkta skinn för det tillåter inte plånisen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0