Att-göra-listan..

Ja.. Dett var/är alltså min lista över denna dag. Inte så bra skärpa på texten men man kan se iallafall.. Nåja, har en hel del å göra och jag är trött i huvud och kropp, den förstnämnda delen värker också lite smått. Ska försöka beta av listan så gott det går under kvällen. Har redan kryssat i några saker, läkarbesöken på morgonen och skolan, men alla som gått i skolan vet ju att skolan inte slutar bara för att schemat är tomt på e.m. Så nu ska vi snart äta och sedan är det bara att börja. Men känner mig ändå rätt taggad för jag har ett mål och det är en kopp te framför tvn och bara slappna av, och det får jag ju inte göra för ens jag är klar, right?
(förlåt Sussie för att jag inte kommer ikväll på din mysiga pannkakstorsdag :'/ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0