Emma tippelitipsar

Har varit så sugen på det här tét nu sen igår kväll. Kom på att jag hade det när jag stod i duschen(?) igårkväll. Tänkte att: "JA! Jag kan ta det imorgonbitti i termos till skolan". Men ja, den tanken dog ut lika snabbt som den uppenbarades. Kom på att vår te-sil stod i diskmaskinen och vår andra har tappat botten (eller ja, den ligger någonstans i lådan) men ja ni vet det där som kallas lathet? Ja jag fick precis den stämpeln rätt över facet. Men nu när jag kom hem, då, då jäklar. Nu har jag druckit upp en stor kopp och MmmMMmmmmMMm vad gott det är. 'Slurk'..

Tror att det kan bli ännu krämigare om man har mjölk i, mmMmmMm det ska jag prova sen.


Jag vill bara hinta om dessa te-silar, de är grymma! Ni slipper det där spillet i botten av tet som kommer när ni ska ta sista klunken och spillet bara uppenbarar sig inför era ögon och ni ba: "NOOOOOOOOOO!" och sen står man där med torkade blad och kryddor i käften, lite torrt och strävt ni vet. Såå mumsigt. Iallafall, back on track, de är från Granit (♥) och kostar en sisådär 70 kr/st (!) Dyra men jag lovar er, dom är sagolika. Själv är jag allergisk mot det där bottenspillet och skippar hellre att dricka te om hela botten ska invarderas av det och så simmar några av jävlarna omkring i den heliga drycken och förgiftar det, GRR, så dessa har varit värda sina peningar. Bara en hint så där ni vet.



Nu: Psykologi-plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0