Emma x 2

GAAAH! Jag är så pluggtrött. Alltså inte trött på skolan, mer trött på att plugga. Har pluggat som en tok de senaste dagarna och det känns nu som att hjärnan bara: "Stop, här kommer inget passera" Typ som att hjärnan bara strejkar? Är detta okej? Hur känner ni? Pluggar ni någonting där hemma? Jag är trött? Men jag har en massa marknadsföring att plugga? Varför då? Jag måste plugga Människan socialt och kulturellt, hur? När? Ork? Ja? Nej? Kanske?

Kände att jag fastnade lite mer frågeteckena där?

Nej skärpning!

Fast, jag är seriös, jag har ingen ork i lilla huvudet att fortsätta plugga. Vill bara ställa mig i duschen, duuuscha läääänge och sen bara sätta mig på mitt feta (ett uttryck i familjen, inte att vi är feta, mer att det låter.. fett) och bara pöösa. Låter skönt? Right? MHMM. I like that..


Åh, känner mig lite schizo.
Känns inte bra att E ska åka iväg nu på träning också, då kommer jag definitivt bli schizo.

- Hur känner vi Emma är vi trötta?
- Ja vi känner faktiskt det, hur känner vi Emma?
- Jo, vi känner oss faktiskt lite tröter i hövet.
- Ja, då säger vi så.
- Ja vi gör nog det.
- Vi är trötta.

Ja.. så kan det låta. Och hur känns det? Jo tack bra tack.


GAAAAAH






Kommentarer
Postat av: mams

Men hallå!! Tok! pyssssss

2011-09-14 @ 09:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0