Fredagsmys

I fredags så var vi hos Eriks syster och hennes sambo (de som har Akilles som jag och E var hundvakter åt förra helgen). Vi åt jätte god mat och hade det jätte mysigt, en sån där fredag som bara var perfekt, så som det ska vara. Tog en del bilder på allt mys så här kommer dem.

present som vi hade med oss, såg nu bara på bilden att glasskålen står snett i men vad gör det?

namnam efterrätt, detta ringlade vi smält choklad och vitchoklad över, muums!

Fick denna present av dem (i efterskott, pga att Posten failat lite), såååå himla gryyym!! Den handlar om Eva Braun och hennes liv, åh jag har längtat efter en sån här bok, om henne alltså. Har inte vetat om att den här har kommit ut men tack vare Markus (Annas sambo) så är den nu min! Han hade sett en liten recension om den i DN och de har letat och skickat efter den från ett litetlitet förlag som var tvungna att skicka efter den. ÅH, nu vill jag bara sluka i mig den.

TACK SÅ IN I SJUTTSINGEN! ♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0