I say, Moa B!

Först och främst, Moa, du är underbar! Som ni läsare kan se så har min lilla logga uppdaterats och den är så fin! Detta är det Moa som har gjort och hon filar även på en header som jag har fått se och det kommer bli så himla bra. Moa är även nybörjare på dessa skills och aa, behöver jag säga att jag är fruktansvärt imponerad? Du är så grym Moa! Vänner, kika in hennes läsvärda och fina blogg, Moa har en talang på att skriva fängslande.

Nu till något helt annat, (förutom både mitt och Moas intresse i att lyssna på grymma Queen)

En vän skickade en länk till mig på Facebook, han vet om mitt stora intresse för Queen, och han ansåg att jag skulle lyssna på den här och herregud säger jag bara. Freddie Mercury Jr!



Lyssna på hela och läs kommentaren:

"Do the math....Marc Martel was born in Montreal 34 years ago. Queen played the forum in Montreal on Wednesday, January 26, 1977. Freddie was bisexual.
"

Jag må vara naiv och blåögd, men är han inte lik Freddie? och rösten, ja jag tror inte jag behöver säga så mycket mer om den.


Kommentarer
Postat av: Moa

Emse dåå... Vad fint du skriver om mig! Blir ju alldeles rörd. Ska fixa med headern så fort skolan tillåter, hööh.

Jag och J smider just nu middagsplaner, alltså vad vi ska bjuda er på när ni kommer. Det är inte så lång tid kvar :D

<3

2011-09-25 @ 18:36:58
URL: http://themoie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ekonomiska incitament låter sövande tråkigt, utan att överdriva, hahah. Stackare! Men se framemot en myshelg i ett kanske vinterruskigt Ume :D

Kram på dig <3<3

2011-09-25 @ 19:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0