Kiss-Lisa

Har pluggat nu på morgonen *duktig Emma*, har en tenta som ska vara inne imorgon och det känns faktiskt bra. Har bara någon fråga till läraren, hoppas jag stöter på honom idag :). Annars då, ja, ska iväg på möte snart. Vet inte om jag har så mycket mer att skriva just nu. Har på mig mitt andra nya par örhängen, tänkte lägga upp en bild på dem sen ikväll.

Är bara jag som älskar att hösten har kommit? Tycker det är så mysigt och jag älskar att klä på mig ordentligt och få kura in sig i halsdukar och mysiga jackor. mmmMMMmmmmmmmys

Tror ni inte jag vaknar 06.17 av att jag är über kissnödig? När jag ska upp 06.45. Så himla typiskt, dock väckte väckarklockan mig precis när något obehagligt skulle hända i en dröm jag hade, så det var ju en himla tur det. Dock var jag ännu segare när jag skulle upp än vad jag var när jag skulle kisse. Ja typiskt sånt där. Så nu vet ni det. Jag kissade alltså 06.18, notera! *Hör hur ni skriver frentetiskt*..

Ja men kör försiktigt och se upp för tågen. Höres väner ♥



Funderar på att göra en liten grejja som har med Ponken att göra, min pluttesnuttis. ♥ Spännande, riiight?

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0