Listan var lång idag igen då..

Ska egentligen plugga men det gåår inte! Försöker verkligen men har så mycket annat i skann så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det suger. Har en hel del att göra idag, inför helgen och nästa vecka. Examination i morgon, fest och allt sånt kul i helgen, prov på måndag.. Japp. Känns bra. Jag vill bara att det ska vara helg nu så jag kan fokusera på festen och allt som tillhör dit. Vill bara kasta bort allt som har med skolan just för den här helgen. Men det går ju inte. Måste nog ta mig i kragen och börja plugga nu men det går ju inte spec bra när läraren inte ens har lagt ut allt som behövs på siten. Spännande. Jaja, nog med klagandet. Nu är det bara att köra igång.


Bilder från gårkvällen får ni senare, åh det var så mysigt. Pysmys ♥

Innehållet i paketet får ni se senare, papsen blev jätte glad :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0