Noomnoom

Jag vill först och främst välkomna de nya läsarna! Ni äro så välkomne såå ♥

Har varit en duktig flicka och pluggat nu precis. Åh. *Klapp på huvudet*. Har också varit duktig och gick hem från centrum när jag kunde tagit bussen *Klapp på huvudet*. Skar upp frukt efter lunchen som jag nu smaskat i mig med en kopp te till trotts att jag och en vän i klassen pratar om choklad på facebook *Klapp på huvudet* Kom på att jag kan göra smycken till pappas brittiska kollegas fru (Margret) som jag och pappa ska äta middag med ikväll *Klapp på huvudet*, Mannen (Peter) skall få en öl som han gillade mycket på festen, även detta kom jag på *Klapp på huvudet*, Jag ska nu göra smyckena och sedan hoppa i duschen, sedermera ska jag fixa min essä *Klapp på huvudet*

Näe.. Nu måste jag gå, börjar få ont i huvudet av allt klappande.



frukt... 'noomnoom'

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0