Papsen 50 år

Idag fyllen papsen 50 år! Det känns jätte konstigt för han ser inte ut som 50, han är inte heller som en 50 åring! Han ser yngre ut nu än han gjorde för 10 år sen, lite komiskt. Kan ju iochförsig bero på modet på 90-talet. ;)

Efter skolan så åker jag hem till Bällsta med mamsen för att förbereda lite gottis till kvällen. Själv ska jag ge mig på att göra en efterrätt jag inte gjort förut, men det kommer nog gå bra :). Känns som att det kommer bli en jätte mysig kväll. Har en väldigt bra present också, jätte nöjd med den :) (Nu blir nog pappa jätte nyfiken när han läser det här, han är nyfiken i strut som jag!)

Grattis på födelsedagen världens bästa pappa! Oroa dig inte, 50 år är inte så mycket som det låter, det är ju bara siffror, eller hur? :)

Finaste och bästigaste pappan någonsin! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0