Road block

Okej, gick hem efter ett prov idag. Fick yrselmigrän igår i t.centrum som inte ville ge med sig så gick och la mig tidigt och vaknade upp aningens piggare än föregående dag. På provet kändes det som ett road block i huvudet så hoppas på G iallafall. Började känna av migrän igen så det var bara att sätta sig på tåget hem. Gick och la mig direkt och sov i 2 timmar, väldigt skönt men yrseln jag har nu och en begynnande huvudvärk trots 2 tabletter är inte att leka med. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att bota detta men har läst Goethes "Den unge Wethers lidande" och det var ett fint tidsfördriv, man måste bara ge den några sidor sen blir den faktiskt vacker.

Rocky kommer om någon timme och så ska han vara hos mig en stund medan mamma är och tränar. Kan behöva lite pussar från honom, min ponke!

Nu ska jag sätta mig i soffan och göra någonting, vet inte vad än för något som involverar ljud är inte på tapeten. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0