Smyckesgöra

Söndag idag då. Vad skall hittas på idag tro? Jo, håll i hatten.. jag ska göra smycken! Eller först och främst ska jag fixa med mina egna, de behöver lite omsorg från dess ägare, ska byta material på dem. Förut så använde jag mig utav fiskelina men nu har jag bytt till wire, vilket är mycket bättre. Så det ska jag göra först, sen fick jag lite beställningar igår som jag ska fixa med. Ska nog göra några nya till mig själv också, får se hur mycket jag orkar och hinner med. Ska bli kul att fixa lite med pärlorna, var ju ett tag sedan. Mår inte så bra idag heller så kan behövas lite "terapi"-göra.

Allt är framtaget så nu är det bara att sätta igång.


Dessa ska alltså göras om..

Vad tror ni, kan det bli nå fint utav dessa?



Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0