S.O.V.A.A.A

P.U.S.T.

Är klar med det mesta på listan,
eller med allt förutom en grej rättare sagt. Är så sjukt nöjd och stolt över mig själv som tragglat mig igenom den här dagen.
Började med ett besök hos psykologen, gick väldigt bra och hon är jätte nöjd med hur jag klarar mig igenom skolan och allt annat! Hon säger också att jag kommer vara ovanligt trött de första 2-4 månaderna men att det handlar om att vänja sig och för kroppen att fatta vad som händer. Den har ju för sjutton varit på stand-by i ett år! Så det är bara att tuta och köra. Känslan dock som infirar sig när jag kommer hem från skolan är rätt obehaglig. Känner mig så där maktlöst trött, har ni känt så någon gång? Men jag är så glad ändå, så glad så glad! Och det är en underbar känsla må jag säga till er. Var på återbesök på ÖNH-mottagningen och allt såg fint ut där också, bara en sak som de kunde rätta till om jag ville men jag kan ju säga att det dröjer ett bra tag innan någon får skära i min näsa igen! (Inte för att det inte blev bra eller så, dom är helt underbara där på mottagningen, utan mer att tiden efter inte var så speciellt spännande). Marschpannkaka till skolan och äta lunch med bedövad hals och näsa, ytterst spännande upplevelse måste jag säga att dricka vatten och inte känna någonting som rinner ner ;P. Men det gick över fort så det var inga problem. Psykologin gick också bra, var bara rätt trött och seg då. Efter det var det PA och det var väl, spännande. Har filat på ett syfte nu på kvällen och det har väl gått okej, jag har inte riktigt kommit underfund med exakt hur jag vill ha det så jag måste nog sätta mig ner och skriva ner alla tankar så jag får någon rätsida på allt. Ja, sen efter skolan var det bara hem och E började göra mat och sen käka vi. Efter det så vet ni väl på ett ungefär vad jag sysslat med, pluggat och så pluggat lite till, gjort viktiga och hemliga saker och sedan duschat och tagit det lugnt som har varit väldigt välbehövligt.
Har pratat med älskade farmor också och vi har en liten dejt på söndag :) MYS! Nu väntar jag på att Erik ska komma hem, är så trött och vill bara soova.. sooooova.. smaka på det ordet, visst låter det lika mysigt och härligt som det är? Soooovaa


Detta köpte jag till E i lördags...

...visst blev det fint?

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0