Speciell dragningskraft

Ibland så vill inte min platta göra så som jag vill, vilket kan involvera att den vägrar flytta markören så jag inte kan fortsätta skriva för att den hamnar bredvid bilderna jag lägger upp, jag menar jag vet att jag har en speciell dragningskraft men den måste ju ge sig någongång? Mööhööhö..
Så mitt förra inlägg fick ett litet abrupt slut, jag ber så hemsk mkt om ursäkt mina vener men så kan det gå, tragiskt men sant. Så, hoppas att resten av dagen går fort för jag vill ha eftermiddag/kväll nuuu. Vad ska ni meniskor göre idag då?
Det blidde dessa idag igen, me like ♥

Kommentarer
Postat av: HANNA

allt bra med dig ikväll? :)

2011-09-30 @ 21:53:21
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0