Torsdag, snart helg!

God morgon!

Har en fullspäckad dag, igårkväll så hade jag lite lätt ångest inför den här dagen, blä. Men det berodde nog mest på att jag var/är så jäkla trött.. Sen var jag väldigt ledsen över Stefan Liv och tragedin i Ryssland. Det berörde mig väldigt mycket. Man har ju följt honom och det svenska landslaget genom alla matcher och turneringar, framförallt när de vann OS. Nåväl, det jag ville komma fram till med att ta upp sorgen här var att jag sänder mina varmaste tankar till hans familj, fru och två barn. Tillbaka till dagen då. Nu på morgonen ska jag iväg på 2 läkarbesök innan skolan börjar för min del, saken är bara den att jag ska vara på andra besöket (återbesök efter bihåleoperationen som jag gjorde för 3 v sen) kl 11 och skolan börjar 12.40, de brukar ha en vädigt fina förseningar och jag ska hinna käka lunch innan skolan börjar också. Men det kommer gå på nått sätt, jag får väl köpa nån macka i cafeterian om jag inte hinner. Efter skolan så ska jag plugga och göra lite annat sånt där som man måste hinna med. Det är ju pannkakastorsdag och jag hoppas att jag kan och orkar gå dit, men jag vet inte. Jag får inte ta på mig för mycket nu i början, dock är det ju alltid bra att träffa sina fina vänner. ♥ Jag får helt enkelt se hur jag känner mig efter skolan. Slutar ju halv 5 idag..

Nu ska jag klä på mig och fixa lite innan jag ska iväg på första besöket. Hoppas ni får en bra dag, och glöm inte att berätta för dem ni älskar att ni gör det. Man vet aldrig vad som kan hända..


Stor kram till er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0