uppe i varv..

Hej fina!
Har haft en rätt virrig eftermiddag. Kan ju säga att mina projektarbetstankar har ändrats rätt radikalt. Jag vill inte gå in allt för mycket än men jag har iallafall kommit in på andra tankar. Berättar mer när jag vet mer.
Erik har match ikväll och vanligtvis så brukar jag kolla men idag blev det lite annorlunda. Har lite plugg att göra och sen har jag varit så mycket uppe i varv nu så jag behövde ta det lugnt.
Imorgon är det äntligen fredag igen och det ska bli så skönt med helg. Jag och Erik ska vara hundvakter i helgen men inte åt Rocky utan till Akilles, Es systers och sambos hund. Ska bli kul och mysigt. Imorgonkväll så ska vi bara ha myskväll med tacos (som den större delen av Sverige) och kolla på Sverige i EM-kvalet i fotboll, kommer bli mysigt. Ser fram emot det :).
Nu ska jag fixa lite här hemma och sen kolla på Robinson, vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0