Utlottning

Sitter här och funderar på hur mina naglar ska se ut nästa gång. Ska till Sussie på måndag, och jag är alltid lika velig, haha. Det finns så mycket fint så man vill ha allt på en gång. Jag tänkte att vi kanske kunde ha en liten omröstning här i bloggen? Så vad säger ni, vilka tycker ni ska bli mina nästa naglar? Btw, Sussie har en utlottning på sin fb-sida. När sidan kommer upp i 200 "gilla" så lottar hon ut ett set naglar, alltså ett besök hos henne där man får ett nytt sett fina naglar. Vem vill inte ha det? Så ni alla med facebook-konto, ta och checka in hennes sida, Nails By Sussie.



eller dessa fast med mer höstiga färger? orange, röd, gult..


Så, lägg er röst genom en kommentar så får vi se vilken som vinner!



Kommentarer
Postat av: mams

3:an eller 4:an tycker jaaaag!!

pysss

2011-09-28 @ 14:02:56
Postat av: HANNA

sv: 4!

2011-09-28 @ 16:03:02
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Moa

4 med höstiga färger :D

2011-09-28 @ 23:35:19
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0