Blågröntlack

 



Detta lack har suttit på mina naglar under veckan
. Dock fick jag ingen bra bild på det, det är mer grönblått i verkligheten, här ser det bara blått ut.. Men hittade en produktbild från depends hemsida, så det här är den "riktiga" färgen:

 


Jag har själv ganska svårt för att ha blåa nagellack,
jag vet inte varför, det är någonting som jag inte riktigt fastnar för eller vad man ska säga. Men det här kändes väl lite bättre att ha på än de andra blåa jag har. Iallafall, 25 kr på Åhléns eller Kicks. Som tur är ska jag till Sussie imorgon och fixa naglarna, de är så långa nu så jag vet inte vad. Gjorde dem jättekorta sist jag var där, förstår inte hur de kan växa så snabbt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0