Bra-dålig dag

Vet inte om jag gillar den här bilden eller inte.. Nått med munnen som jag är tveksam över, men den fick laddas upp här ändå i brist på annat.

 

 

Har haft en bra-dålig dag idag, bra för att vi har tvättat och städat, dåligt för att min kropp värker mer än någonsin och orken finns inte för att plugga. Försökte ge mig på lite och lyckades bli klar med en uppgift som ska in imorgon, resten får helt enkelt vänta. Satte mig i soffan istället och läste Paul Austers NY-triologin som Moa rekommenderade mig, riktgt bra bok. E är på hemgång, han har bytt däck på bilen hos sina föräldrar och tvättat den, han håller nu på och handlar och dagens middag kommer bestå av baguett med mozzarella, tomat och basilika, mums.


Hoppas ni haft en bra söndag, själv ska jag bara ligga i soffan och sedan tidig sänggång för att på något vis orka med veckan som kommer. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0