Med farmor till Sollentuna C



Bilder från i somras när jag var hos farmor och blev bjuden på pannkakor och bakade mjuk pepparkaka



Idag ska jag och farmor till Sollentuna centrum och äta lunch, gå omkring och titta lite och fika. Kommer bli jättemysigt. Vi tar färdtjänst dit, ska bli spännande att åka med dem så man får en inblick på hur de äldre har det när de åker. Det kanske finns någonting som måste bättras på? Ska ta med farmor till min favvobutik Lagerhaus, den i Sollentuna är faktiskt rätt bra, men den som jag anser är bäst, är den på Birger Jarlsgatan i stan. Tidsinställer lite inlägg sen, lite tips och så, så kika in senare ♥




Kommentarer
Postat av: Moa

Mysigt att hänga med farmor :) Hoppas ni har det jättebra!



Jaså? Vad tråkigt :/ GT jeansen brukar inte sitta bra på mig heller tyvärr, är för kort och för liten i största allmänhet :P

<3

2012-04-12 @ 12:09:17
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0