Motljus <3

Bild från gårdagen/Frisyren framifrån

 


Idag är det pluggdag som gäller. Det är så mitt schema ser ut fram till studenten i princip. Är i Bällsta hos mamma och pappa som packar och står i förfullt. Den 11 maj så flyttar de härifrån, närmre mig och E och farmor. Kommer bli jättemys och bra. Vi ska snart fika med lite bullar som jag köpte med mig från stenugnsbageriet som ligger nedanför oss, ska mala lite kaffebönor också så blir kaffet riktigt färskt. Otroligt gott.


Drömde så himla mycket jobbigt i natt
. Det brukar bli så när jag inte är helt okej. Drömmer då oftast om E och att det händer någonting mellan oss, det tar på krafterna faktiskt. Men nu är jag på topp igen. Jag och Rocky har gosat lite nu, han blir så glad när jag kommer, min lilla ponken. Han släpper mig knappt ur sikte när jag är här.

Får se hur länge jag stannar här idag.
Ska öppna en kartong med en massa sommarkläder i sen också, ska leta efter en klänning till mösspåtagningen som är nästnästa måndag, skoj som tusan.

Vi hörs senare änglar, hoppas ni får en fin lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0