Personligt och tips

Kollade precis på Top Model finalen, tycker Alice var en värdig vinnare.
Har gjort en grej idag som jag gav en ledtråd till för några veckor sedan. Har inte sagt någonting till någon förutom familjen och Anne, då det är en väldigt personlig och viktig tatuering jag gjort idag, och jag är jättenöjd. Jag visar bild sen när den har läkt helt, vilket är om några dagar. Den ser redan jättefin ut. Under tiden så vill jag rekommendera en grym handkräm från The body shop - "Almond hand & nail cream", den doftar helt fantastiskt och återfuktar händerna och nagelbanden jättebra, som en handkräm och nagelolja i ett, dessutom så åker den in i händerna snabbt. Tror den lilla kostar omkring 65 kr, må låta dyrt, men den är värd det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0